safarali safarali .

safarali

درباره الکترو صنعت پارسه

درباره الکترو صنعت پارسه

تعمیرات تخصصی الکترونیک صنعتی ( تعمیر اینورتر درایو ، تعمیر سافت استارتر ، تعمیر تجهیزات اتوماسیون صنعتی و... )

الکترو صنعت پارسه با سالها تجربه و با همت و هم فکری تعدادی از مهندسین و کارشناسان باسابقه و مجرب در رشته های الکترونیک و برق و صنایع وارد بازار کار و تعمیرات تخصصی انواع بردهای الکترونیکی از جمله تعمیر اینورتر درایو ، سافت استارتر و تعمیرات تجهیزات اتوماسیون صنعتی شده است.

هدف و انگیزه اصلی در راه اندازی این مجموعه تلاش مستمر در راه ساختن و آبادانی میهن عزیزمان و بی نیازی کشورمان در زمینه تعمیرات و خدمات رسانی به صنعت بود است .

در همین راستا تکنسینهای فعال در الکترو صنعت پارسه با بهره گیری از نیروهای تحصیل کرده و مستعد در عرصه تعمیرات اینورتر درایو های AC - DC - SERVO ، تعمیر سافت استارت،تجهیزات اتماسیون صنعتی،PLC،HMI،تعمیر ایسیو و یونیت کنترولرها،تجهیزات مدرن صنعتی،برد لوازم پزشکی،لوازم خانگی در کشورعزیزمان نمودند.

همچنین الکترو صنعت پارسه در زمینه مشاوره و راه اندازی تجهیزات صنعتی فعالیت مستمری داشته و دارد.

سعی و تلاش مدیریت الکترو صنعت پارسه افزایش بهره وری همراه با توسعه امکــــــانات سخـــت افزاری و نرم افزاری در شرکت و نیز انجام اصولی و کارشناسی کلیه پروژه ها با استفاده از امکانات و دانش نیروهای متخصص بوده است .

همچنین مجموعه ما اماده عقد قرارداد با شرکتها - سازمانها و کارخانجات جهت امور گارانتی تامین و نگهداری محصولات تولیدی و وارداتی میباشد.

تعمیرات تخصصی در مجموعه الکترو صنعت پارسه :

تعمیرات اینورتر های صنعتی / سافت استارتر / کنترل دما / ایسیو و یونیتهای کنترل

  • اینورتر های AC                                 
  • اینورترهای DC
  • سروو درایوها
  • سافت استارتر ها
  • کنترل کننده های دما
  • ایسیو و مانیتورهای ماشیهای سنگین و راهسازی

تعمیرات درایو های صنعتی شامل موارد زیر میباشد :

  • تعمیر مدار قدرت
  • تعمیر مدار سوئیچینگ ( تغذیه )
  • تعمیر مدار DC BUS
  • تعمیر مدار گیت درایو IGBT
  • تعمیر مدار گیت درایو تریستور
  • تست و تعویض پل دیود و IGBT
  • تعمیر بانک خازنی
  • تعمیر مدار CPU
  • تعمیر  کارت های I/O
  • تعمیر کی پد و نمایشگر
  • رفع انواع خطاهای سخت افزاری و نرم افزاری
  • تعمیرات اینورتر

تعمیرات سافت استارتر شامل موارد زیر میباشد : ( تعمیر سافت استارت )

  • تعمیر مدار سوئیچینگ ( تغذیه )
  • تعمیر مدار گیت درایو تریستور
  • تعمیر مدار بای پس
  • تعمیر مدار I/O
  • تست و تعویض تریستور
  • تعمیر CPU
  • تعویض رله های بای پس
  • تعمیر کی پد و نمایشگر
  • رفع انواع خطاهای سخت افزاری و نرم افزاری

تعمیرات کنترل دما شامل موارد زیر میباشد :

  • تعمیر مدار سوئیچینگ ( تغذیه )
  • تست رله ها
  • تست سنسور و عملکرد کنترلر
  • تعمیر کی پد و نمایشگر
  • رفع انواع خطاهای سخت افزاری و نرم افزاری

تعمیرات ایسیو و مانیتور های خودروهای سنگین و راهسازی : ( تعمیر ایسیو )

تعمیرات مدارهای الکترونیکی انواع ماشینهای راهسازی ، اتوبوس ، تریلر ، کامیون  جرثقیل و ... تمامی برندهای موجود

  • تعمیر یونیت کنترل موتور
  • تعمیر یونیت کنترل گیربکس
  • تعمیر یونیت مدیریت ترمز
  • تعمیر یونیت  سیستم تعلیق
  • تعمیر یونیت تولید باد
  • تعمیر یونیت سیستم هشدار
  • تعمیر یونیت فلاشر
  • تعمیر یونیت کنترل آلاینده های خروجی
  • تعمیر یونیت کنترل تجهیزات اتاق
  • تعمیر مدار کولر و تهویه مطبوع
  • تعمیر یونیت ریتاردر
  • تعمیر مانیتور
  • تعمیر کیلومتر
  • برنامه ریزی و تغییر پارامتری

 

امکان تعمیر بردهای در مجموعه الکترو صنعت پارسه به شرح زیر میباشد : ( تعمیرات اینورتر )

تعمیرات تخصصی اینورتر درایوهای AC - DC - SERVO در کیلوات مختلف ( تعمیرات اینورتر )

تعمیرات تخصصی سافت استارتر ها در کیلوات های مختلف ( تعمیر سافت استارت )

تعمیرات تخصصی انواع تجهیزات اتماسیون صنعتی ( HMI-plc و ... )

تعمیرات تخصصی انواع کنترل دما ها

تعمیرات تخصصی انواع بردهای صنعتی ( سویچینگ-منابع تغذیه و... ) ( تعمیرات درایو )

تعمیرات تخصصی تجهیزات ابزار دقیق

تعمیر تخصصی انواع یونیت کنترلرها - ecu خودروها و ماشین الات راهسازی – سنگین – خودروهای وارداتی و ایرانی

تعمیرات انواع بردهای الکترونیکی خودرو و ماشین الات صنعتی

تعمیر تخصصی انواع بردهای الکترونیکی لوازم خانگی

تعمیر تخصصی انواع بردهای صنعتی (cnc و ... )

تعمیر تخصصی اینورترهای جوش رکتیفایر

تعمیر تخصصی بردهای لوازم پزشکی

تعمیر تخصصی انواع سوِیچینگ

مهندسی معکوس طراحی ساخت و کپی مدارات الکترونیکی

و ...

برندهای اینورتر ( تعمیرات اینورتر ) ، سافت استارترها ( تعمیر سافت استارت ) و کنترل دماهای صنعتی:

کنترل تکنیک Control Techniques - امرسون Emerson - دلتا Delta - ال اس LS - کب KEB - ای بی بی ABB - پارکر Parker - یوروترم Eurotherm - یاسکاوا Yaskawa - امرن Omron - اشنایدر Schneider Electric - زیمنس Siemens - دانفوس Danfoss - امترون Emotron - تله مکانیک Telemecanique - وکن Vacon - الین Elin - سانفار Sunfar - جفران Gefran - پاترن Powtran - لنزه Lenze - بامولر Baumueller - سانترنو Santerno - اینوت Invet - هیتاچی Hitachi - ویچی Veichi - پاناسونیک Panasonic  - میتسوبیشی Mitsubishi - هیوندای Hyundai - تکو Teco - کینکو Kinco - پرتو صنعت - SEW - الن بردلی Allen Bradley - فوجی الکتریک Fuji Electric - وگ Weg - ریچ Rich - ای ایستار iAstar - لوری سومر Leroy somer - پاور الکترونیکس power electronics - بالدور Baldor - فانوک Fanuc - مولر Moeller - اتون Eaton - اوکام Aucom .

برندها های خودروهای سنگین و راهسازی ( تعمیر ایسیو ) :

اسکانیا Scania - ولوو Volvo - بنز Benz - مان MAN -  کاترپیلار Caterpillar - کماتسو Komatsu - هیوندای Hyundai - داف DAF - ایوکو Iveco - هینو Hino - دانگ فنگ Dongfeng - ماک Mack - ایسوزو Isuzu - رنو Reno - دوسان Doosan - کمنز Cummins - هیتاچی Hitachi - کامینز Cummins و...

در صورت داشتن هر گونه سوال ( تعمیرات اینورتر ) با کارشناس فنی تماس حاصل فرمائید : ۰۹۱۲۹۲۱۸۶۸۰ حیدری

اطلاعات تماس بیشتر :

تلفن : 02166386445 ------ 02166857821
همراه : 09129218680 
آدرس سایت منبع : www.e-s-p.ir
ایمیل : workshop.esp.ir@gmail.com
اینستاگرام : heydari_esp
 تلگرام : electrosp@


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ آبان ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۱۱:۴۶ توسط:aliii موضوع: نظرات (0)

تببلیغات گوگل ادز برای دامنه IR

 

خوشبختانه جدیدا گوگل ادز امکان تبلیغ مستقیم وب سایت با دامنه آی آر (ir) را فراهم نموده است تا دیگر نیاز به دامنه های بین المللی جهت صرفا تبلیغات در گوگل نباشد فقط تنها محدودیتی که وجود دارد این است که تبلیغات گوگل دامنه IR شما آمریکا نمایش داده نمیشود .

 

تبلیغات گوگل ادز یکی از هوشمندانه ترین نوع بازایابی و تبلیغات هدفمند در عصر نوین می باشد که مورد توجه 90 درصد کسب و کارهای موفق قرار گرفته است.

 

سفارش در گوگل با سیستم شیک رنک

در این سیستم شیک رنک محاسبه هزینه ها به صورت کلیک میباشد و بر اساس هر کلیک مبلغی از شارژ کلی کمپین گوگل ادوردز خریداری شده کاربر کسر میگردد و تا زمان اتمام شارژ بصورت نامحدود سفارش شما در گوگل به نمایش در می آید .

پس بنابراین کاملا هوشمندانه بودجه شما جهت تبلیغات مصرف می شود.

 

 

1- سرعت

این مورد تقریبا از جذاب ترین بخش های تبلیغات گوگلی است و چیزی است که به بهترین نحو می تواند شرکت ها را شگفت زده کند از اینکه می توانند جذب مشتریان آنلاین دریافت کنند.

تبلیغات کلیکی به شدت می تواند سریع تر از سئو برای شما نتایج مطلوب را به ارمغان بیاورد. به معنای واقعی کلمه شما می توانید بلافاصله جایگاه خود را به سمت اولین رتبه و در بالاترین جایگاه از موتورهای جستجوگر ارتقا دهید. این نکته مهم است که به یاد داشته باشید که اگر شما با دقت بودجه بندی نکرده باشید، ممکن است بودن شما در صدر تمامی جستجوها تنها برای مدت کوتاهی باقی بماند.

هر آن چه گفته شد به این معنا نیست که شما نیازی به انجام سئو ندارید، چون این روش تبلیغات کاملا به بودجه شما بستگی دارد. اگرچه که این روش یکی از قدرتمندترین روش ها برای جذب ترافیک به وب سایتتان است، به تر است بطور همزمان نیز روی سئوی وب سایتتان کار کنید تا شما را به صفحه اول گوکل و در جستجوهای اول نشان دهد.

 

2- گوگل بشدت روی تبلیغاتش پافشاری و اصرار دارد

زمان زیادی نگذشته از وقتی که گوگل تنها ۱ تا ۲ تبلیغ را در صفحه اول خود به نمایش می گذاشت و بقیه را به ستون سمت راست منتقل می کرد. اما اکنون تمام تبلیغات را بالای سایر جستجوها قرار می دهد.(و بعضی را پایین). که حتی می تواند نتیجه به مراتب بهتری از سئو را در ذهن مخاطبان بوجود آورد.

حتی اگر شما کلمات کلیدی منحر به موقعیت مکانی خاصی را انتخاب کرده باشید نتایج جستجوی گوگل به مراتب پایین تر از تبلیغات گوگل و حتی نقشه گوگل ظاهر خواهد شد. و این فقط با تبلیغات در نتایج جستجو پایان نمی یابد.

گوگل آگهی های بیشتری را در مکان های بیشتری نمایش می دهد. گوگل نتایج خرید را در ستون سمت راست نتایج جستجو و گاهی اوقات در بالای یک جستجوی تصویر نمایش می دهد. معنای آن کاملا مشخص است.

گوگل می خواهد به کسانی که به گوگل کمک می کنند کمک کند. باز هم تاکید می کنیم که این قضیه به این معنا نیست که نباید دیگر نگران جستجوی ارگانیک گوگل باشید، این فقط به این معناست که گوگل به شما این اجازه را می دهد تا در هنگامی که دارید به کمک سئو روی رتبه بندی خود کار می کنید بتوانید جایگاه بالایی در جستجوی گوگل داشته باشید. سئوی شما باید ادامه داشته باشد تا آن دسته از مخاطبانی که به دنبال نتایج جستجوی گوگل به تنهایی هستند و تبلیغات را دوست ندارند نیز بتوانید جذب کنید.

 

3- تست کردن

کمپین تبلیغات در گوگل ادوردز به شما اجازه می دهد تا تمامی جنبه های تلاش هایتان را بررسی کنید، از متن و عکس تبلیغتان گرفته تا صفحه ی ورود و زمان هایی از روز که تبلیغتان برای جستجوگران نمایش داده می شود. شما می توانید از تمامی ابزارهای موجود برای تست کردن استفاده کنید و بعد حتی تصمیم به اعمال تغییرات فوری بزنید.

 

نکته ی بسیار مهم در این جا اتخاذ تصمیمات آگاهانه است.

همه چیز قابل اندازه گیری است. شما می توانید ببینید که چه اقداماتی جواب می دهد و کدام کارها را نباید انجام دهید. شما به سرعت می توانید هر تبلیغی را متوقف و یا حذف کنید و یا آن را تغییر دهید. اگر متوجه شوید که برخی از صفحات فرود (لندینگ پیج) شما مناسب نیستند شما می توانید به راحتی محتوای آن را تغییر دهید تا برای شما موثرتر باشند.

شما همین ترفند هایی که اینجا انجام می دهید را می توانید با سایر روش های تبلیغاتیتان انجام دهید به طور مثال با شبکه های اجتماعی انجام دهید و مطمئن شوید فرایند تبلیغاتی شما دارد به درستی عمل می کند.

 

4- گسترش امکانات

صرفا به خاطر اینکه با یک دسته کلمات کلیدی تبلیغاتتان را شروع کرده اید به این معنا نیست که در آینده نمی توانید آن را توسعه دهید. در حقیقت شما همیشه باید آماده گسترش و یا تغییر کلمات کلیدی منتخب خود باشید. این مورد می تواند به شما کمک کند تا از چیزهایی که مشتریانتان روزانه جستجو می کنند عقب نمانید.

این نوع تحقیق به بخش های دیگر کمپین شما نیز کمک خواهد کرد. همانطور که کلمات خوب و مناسب بیشتری را پیدا کنید و نرخ تبدیل بالا را کشف می کنید، می توانید از تلاش های SEO خود برای پیاده سازی این کلمات کلیدی و موضوعات استفاده کنید.

 

5- انعطاف پذیری

گوگل ادوردز به شما این اجازه را می دهد تا از متغیرهای بسیاری استفاده کنید. از امکانات انتخاب متغیرها روی کلمات کلیدی گرفته تا زمان و مکان دقیقی که می خواهید تبلیغتان منتشر شود.

 

6- هزینه های خود را کنترل کنید و هزینه های تبلیغات خود را به دقت مدیریت کنید

بخشی از انعطاف پذیری این روش این قابلیت است که شما می توانید حداکثر هزینه روزانه خود را تنظیم کنید.در این صورت شما هیچ گاه حتی به طور تصادفی نیز بیشتر از بودجه روزانه خود را خرج نخواهید کرد.

شما همینطور می توانید میزان بودجه خود را در هر زمان که دوست دارید تغییر دهید، مثلا اگر بودجه ی زیادی را به تبلیغاتی اختصاص داده اید که به خوبی کار می کند و به سرعت در طول روز به پایان می رسد ، می توانید به راحتی آن را افزایش دهید.

این نوع تبلیغات می توانید تا حدی وابسته به موفقیت شما در سایر حوزه های تبلیغاتی باشد. برای مثال اگر تبلیغات شما در سایر فضاهای بازاریابی به خوبی پیش می رود، می توانید هزینه های خود را بیشتر به آن سمت هدایت کنید یا اگر تلاش های شما بر روی سئو دارد جواب می دهد، می توانید سرمایه گذاری خود را کم تر کنید و از مزایای جست و جوی گوگل استفاده کنید.

 

مهم ترین موضوع مرتبط بودن است گوگل می خواهد

تبلیغاتی را به کاربرانش تحویل دهد که مربوط به عبارت هایی است که آن ها جست و جو می کنند. در واقع دلیلش آن است که گوگل می خواهد تا آن ها روی تبلیغات شما کلیک کنند. و مردم دقیقا می خواهند روی چیزی کلیک کنند که بیشترین ارتباط و نزدیکی را با نیازهای آن را داشته باشد. گوگل این مورد را با کمک امتیاز کیفیت قضاوت می کند.

اگر کلمات کلیدی شما دارای امتیاز کافی باشد، شما جایگاه تبلیغاتی بهتری را در گوگل، بازدید بیشتر و کلیک بیش تری را دریافت خواهید کرد. امتیاز کیفیت بالاتر همچنین می تواند به کاهش هزینه شما به ازای هر کلیک کمک کند.

در نتیجه شما می توانید ترافیک بیشتری را در ازای هزینه ی کم تری دریافت کنید.

یک کمپین تبلیغاتی گوگل ادوردز به خوبی با سایر تلاش های تبلیغاتی شما یکپارچه می شود. این امر به شما این اطمینان را می دهد که امتیاز کیفیتی شما بالا خواهد ماند و میزان کلیک دریافتی شما افزایش خواهد یافت.

آیا آماده اید تا کمپین گوگل ادوردز خود را سفارش دهید و فرصت های جدیدی را به کسب و کار خود اضافه کنید؟

اینجا کلیک نمایید .

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۰۱:۴۱:۴۸ توسط:aliii موضوع: نظرات (0)

لانج فرودگاهی

ﺻﺮف ﻧﻈﺮ از اﯾﻨﮑﻪ ﺑﺮای ﺗﻔﺮﯾﺢ ﯾﺎ ﮐﺎر ﺳﻔﺮ ﻣﻰ ﮐﻨﯿﺪ، اﺳﺘﻔﺎده از تشریفات فرودگاه CIP لانج ﻓﺮودﮔﺎﻫﻰ ﺑﻪ ﺷﻤﺎ ﮐﻤﮏ ﻣﻰ ﮐﻨﺪ ﺗﺎ ﺗﺠـﺮﺑﻪ اﯾﻰ دﻟﭙﺬﯾﺮ ﺗﺮ را در ﻓـﺮودﮔﺎه ﻫﺎی ﺳﺮﺗﺎ ﺳﺮ دﻧﯿـﺎ ﺗﺠـﺮﺑﻪ ﮐﻨﯿﺪ. ﮔﺎﻫﻰ ﺑﺮای ﺳﻔﺮ ﺑﻪ ﮐﺸﻮرﻫﺎی دوردﺳﺖ ﯾﺎ ﺻﺮﻓﻪ ﺟﻮﯾﻰ در ﻣﺒﻠﻎ ﺑﻠﯿﻂ ﻫـﻮاﭘﯿﻤﺎ ﻣﺠﺒﻮرﯾﻢ ﭼﻨﺪ ﺳـﺎﻋﺘﻰ را در ﻓﺮودﮔﺎﻫﻰ ﺑﯿﻦ ﻣﺒﺪا و ﻣﻘﺼﺪ ﺗﻮﻗﻒ ﮐﻨﯿﻢ. در ﺻﻮرﺗﻰ ﮐﻪ زﻣﺎن اﯾﻦ ﺗﻮﻗﻒ زیاد باشد،ﺣﺘﻤﺎ ﺧﺴﺘﮕﻰ راه ﭘﯿﺶ از ﭘﺮواز ﺑﻌﺪی آزار دﻫﻨدهﺧﻮاﻫﺪ ﺑﻮد. ﺑﻨﺎﺑﺮاﯾﻦ، اﺳﺘﻔﺎده ی ﺻﺤﯿﺢ از اﯾﻦ ﻣﺪت زﻣﺎن ﻣﻰ ﺗﻮاﻧﺪ ﻣﻨﺠـﺮ ﺑﻪ آﺳﻮد هﺗﺮ ﺷﺪن ﺳﻔﺮ ﺷﻮد.

در ﭘﺎﺳﺦ ﺑﻪ ﭼﻨﯿﻦ ﻧﯿـﺎزی، ﺗﻤـﺎﻣﻰ ﻓــﺮودﮔﺎه ﻫﺎی ﻣﻌﺘﺒـﺮ درﺳﺮاﺳﺮ دﻧﯿﺎ ﻣﮑﺎﻧـﻰ را ﻓﺮاﻫﻢ آورده اﻧﺪ ﮐﻪ ﻻﻧﺞ(lounge) ﻧﺎﻣﯿﺪه ﻣ ﻰﺷﻮد. اﯾﻦ ﺳﺎﻟﻦ ﻫﺎ ﺑﺎ اﻣﮑﺎﻧﺎت ﻣﺘﻨﻮ عﺷﺎن ﺷﺮاﯾﻄﻰ را ﻓﺮاﻫﻢ ﻣﻰﮐﻨﻨﺪ ﺗﺎ ﻣﺴﺎﻓﺮان در زﻣﺎن ﺗﻮﻗﻒ ﺷﺎن ﺑﺘﻮاﻧﻨﺪ ﺧﺴﺘﮕﻰ ﭘﺮواز اول ﺧﻮد را از ﺗﻦ ﺑﻪ در ﮐﻨﻨﺪ و ﺑﺮای ﭘﺮواز ﺑﻌﺪی آﻣﺎده ﺑﺎﺷﻨﺪ.

 

زﻣﺎن ﺑﯿﻦ دو ﭘﺮواز ﺧﻮد را در ﻣﺤﯿﻄﻰ ﻟﻮﮐﺲ و آرام، ﺑﺎ ﺣﺪاﮐﺜﺮ اﻣﮑﺎﻧﺎت ﺳﭙﺮی ﮐﻨﯿﺪ.

اﻣﮑﺎﻧﺎت رﻓﺎﻫﻰ ﺑﻰ ﻧﻈﯿﺮ ﺑـﺮای اﺳﺘﺮاﺣﺖ و آراﻣﺶ، ﺑﺪور از ﻓﻀﺎی ﭘﺮ از ازدﺣﺎم ﻓﺮودﮔﺎه ﻫﺎی ﭘﺮ رﻓﺖ و آﻣﺪ، ﭘـﺬﯾﺮاﯾﻰ ﺑﺎ اﻧـﻮاع ﻏـﺬاﻫﺎ و ﻧـﻮﺷﯿﺪﻧﻰ ﻫﺎ ﺑﻪ ﺻـﻮرت ﺳﻠـﻒ ﺳـﺮوﯾﺲ، اﯾﻨﺘﺮﻧﺘﺖ راﯾـﮕﺎن، اﻣـﮑﺎن ﮔـﺮﻓﺘﻦ دوش و اﺳﺘﻔﺎده از ﺗﻠـﻮﯾﺰﯾﻮن، ﺗﻨﻬﺎ ﺑﺨﺸﻰ از اﻣﮑﺎﻧﺎت اﯾﻦ ﺳـﺎﻟﻦ ﻫﺎی ﻟﻮﮐﺲ و زﯾﺒﺎ ﻣﻰ ﺑﺎﺷﻨﺪ..


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ تیر ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۳۳:۴۳ توسط:aliii موضوع: نظرات (0)

ویزای توریستی کانادا

ویزای توریستی کانادا

 

یکی از روش های متداول برای مسافرت و گردش در کشورهای گوناگون، اخذ ویزای توریستی است. بسیاری از گردشگران و مهاجران به دلیل شرایط مناسب اجتماعی و اقتصادی که در کانادا وجود دارد، بازدید از این کشور را در اولویت قرار می دهند. دولت کانادا به علت کثرت درخواست های ویزای توریستی کانادا، قوانینی بسیار جدی در این زمینه برای ورود متقاضیان خارجی وضع نموده است؛ البته در صورت آشنایی کامل با این قوانین و تکمیل دقیق مدارک کار سختی برای اخذ ویزای توریستی کانادا نخواهید داشت. باید توجه داشته باشید که به علت تعطیلی سفارت کانادا در ایران، مراحل اخذ ویزای توریستی کانادا باید توسط خود متقاضیان یا از طریق نمایندگان قانونی، در یکی از سفارت های کانادا در کشورهای دیگر، مانند ترکیه، پیگیری شود

 

ویزای توریستی کانادا چیست؟

 

ویزای توریستی کانادا یا Visitor Visa که زیر گروه Temporary Resident Visa یا TRV تقسیم‌بندی می‌شود، یکی از انواع ویزای کانادا است که دارنده آن می‌تواند بسته به نوع ویزای توریستی خود (سینگل کانادا، مولتی کانادا، سوپر ویزای کانادا) وارد خاک این کشور شده و هر بار تا مدت معینی در کانادا بماند.

 

ویزای توریستی کانادا عمدتا به دو شکل ویزای یکبار ورود single entry و یا ویزای مولتیپل کانادا multiple entry صادر می‌شود. ویزای توریستی کانادا برای متقاضیان ایرانی بسته به نوع درخواست آنها به شکل یک بار ورود و یا مولتیپل صادر می‌شود. برای مثال اگر متقاضی ویزای توریستی کانادا قصد شرکت در یک کنفرانس و یا همایش علمی، فرهنگی ... را داشته باشد، ویزای وی بصورت یک بار ورود با تاریخ مشخص برای خروج از خاک کانادا صادر خواهد شد؛ اما اگر متقاضی با ارائه مدارک مورد نیاز تقاضای ویزای بلند مدت توریستی نماید، برای وی ویزای مولتیپل کانادا صادر خواهد شد.

 

سوپر ویزای کانادا که نوع سوم ویزای توریستی این کشور محسوب می‌شود هم از نظر متقاضی و هم از نظر اعتبار ویزا و هم از منظر مدت زمان مجاز برای اقامت در هر بار ورود به کانادا تفاوت‌های اساسی با دو نوع دیگر ویزای توریستی کانادا دارد که در ادامه همین مقاله بطور مفصل به آن اشاره خواهد شد.

 

پیش از آغاز بحث در خصوص انواع ویزای توریستی کانادا، ذکر این نکته از اهمیت بسیاری برخوردار است که صرف داشتن ویزای توریستی از کانادا الزاما به معنی اجازه ورود به این کشور نیست! بلکه این افسر مرزی مستقر در فرودگاه است که تشخیص خواهد داد ماهیت حضور فرد در کانادا موقت است و یا فرد دارنده ویزای ویزیتور قصد ماندن در کانادا پس از پایان اعتبار ویزای کوتاه مدت خود دارد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ تیر ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۲۵:۴۱ توسط:aliii موضوع: نظرات (0)

نمایشگاه تورنتو

نمایشگاه صنعت ساختمان تورنتو از ۱۳ الی ۱۵ آذر ۱۳۹۸ در شهر تورنتو کشور کانادا برگزار می گردد. نمایشگاه صنعت ساختمان تورنتو بزرگترین نمایشگاه و رویداد تجاری و آموزشی شمال آمریکا در بخش ساخت و ساز ساختمانی محسوب می گردد. در این نمایشگاه خریداران و توزیع کنندگان در بخش های مختلف طراحی، ساخت و ساز و معاملات املاک و مستغلات به مدت دو و نیم روز فشرده در کنار هم خواهند بود. نمایشگاه ساخت و ساز کانادا فرصتی ارزشمند و استثنایی را فراهم نموده و به شما اجازه می دهد تا با نفوذ در جمع متخصصان و دسترسی به بازارهای صنعت ساختمانی شمال آمریکا شانس حضور و مشارکتی فعال در این صنایع را داشته باشید. امکان پیوستن به جمع نمایندگان در سراسر جهان، آشنایی و کشف تکنولوژی های جدید و نوآوری های نوین در بخش های مختلف طراحی، ساخت و ساز، بهره برداری، مدیریت و محصولات ساختمانی و فن آوری های نوین برای انواع ساختمان ها همگی در زیر یک سقف برای شما مهیا خواهد بود. این رویداد با بیش از ۳۰۰۰۰ شرکت کننده، ۱۶۰۰ غرفه دار، ۵۰۰ سخنران و ۳۵۰ سخنرانی، بازاری ایده آل برای دیدار متخصصان کلیدی این صنعت بشمار می آید. نمایشگاه صنعت ساختمان تورنتو یک رویداد است و من رویداد‌ها را دوست دارم...


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ تیر ۱۳۹۸ساعت: ۰۱:۲۶:۲۵ توسط:aliii موضوع: نظرات (0)